Władysławowo Władysławowo Władysławowo
Spojrzenia.pl > artykuły > Elektrownia atomowa żarnowiec...
23 kwietnia 2018r., imieniny: Ilony, Jerzego, Wojciecha

Artykuł: Elektrownia atomowa żarnowiec kontra turystyka.

Elektrownia w Żarnowcu. Odsłona nr 2.
W sieci Internet pojawiły się głosy nawołujące do sprzeciwienia się budowie w Żarnowcu.
Poniżej jeden z takich głosów:
``Elektrownia atomowa żarnowiec kontra turystyka.
Czy wiesz że, ranking na lokalizację elektrowni atomowej w Polsce wygrał Żarnowiec.
Fajnie wreszcie będziemy mieli tani prąd.
Straszą nas, że bez tego nasza gospodarka stanie i tak musi być!!!
Bzdury a inne lokalizacje!?
A czy wiesz że, zgodnie z tym co podaje gazeta.pl po raz pierwszy, na 8. miejscu, Polska pojawiła się w rankingu najbardziej atrakcyjnych turystycznie krajów świata - powiadamia `Puls Biznesu`.
Niestety nie na długo zgodnie z badaniami budowa elektrowni atomowej odstrasza turystów.
Tylko w ciągu pierwszego roku po wybudowaniu elektrownia atomowej w Czechach liczba odwiedzających ten kraj turystów spadła o prawie 10% a po dwóch latach o 27% i spada.
W innych krajach szczególnie ucierpiały kurorty morskie znajdujące się w pobliżu elektrowni (Francja). Szczególnie zaś te w odległości do ok. 40km.
To liczymy: Żarnowiec okolice 40km w lewo to prawie Łeba a w prawo to Władysławowo i półwysep helski a może i okolice Gdyni. Dębki, Karwia to katastrofa!!!
Cicha likwidacja kurortów!!!
Pytanie: czy zajmujesz się wynajmem pokoi albo chociaż dorabiasz na wczasowiczach?
Tak? Wyobraź sobie, że dzięki `Żarnowcowi` Twoje dochody już w trakcie budowy zaczną spadać a po oddaniu do użytku elektrowni spadną o 27% nawet do 62% tylko w ciągu pierwszych lat.
Fajna perspektywa, ale przecież będzie „tani” prąd; ale czym za niego zapłacimy?
Nie siedź cicho sprzeciwiaj się!!!
Prześlij tego email-a dalej jako sprzeciw przeciwko tej budowie!!!
Żarnowiec = Nie!!! ``
Redakcja
(36)     23-03-2010 23:04  
Komentarze:
posortowano od najnowszych
posortuj od najstarszych
«  1  2  [3]   z 3 

od czego bialaczke? od elektrowni? a w jaki sposob ona ma wplynac na moje dzieci? wytlumacz, bo nie rozumiem? czy on wchodzic beda do reaktora? a np. taka tomografia albo rtg tez powoduje bialaczke?

2010.03.25 12:46:52, IP:87.205.238.114

Radny

przyjado przyjado ciemniaku i atwoje dzieci na bialaczke zachorujo ale niewazne ludzie przyjado popatrzec.

2010.03.25 12:14:28, IP:80.138.253.56

Ciemnota

ludzie przyjada ogladac elektrownie tak jak wiatraki. i trzeba byc debilem zeby tego nie wiedziec. skandynawia ma praktycznie tylko atomowe elektrownie i gdzie brak turystow? a czechy nadal nas wyprzedzaja w liczbie turystow.

2010.03.25 07:22:32, IP:83.25.208.145

Radny "srodmiescie"

Ta, dobry rząd zawsze będzie trzymał naród w ciemnocie. Najlepszy naród to taki, który zrobi wszystko, co powie rząd (władza). Dążmy do tego, aby wreszcie niemiecki wzór gospodarności zwyciężył w naszym kraju. Niech żyje "ein volk, ein reich, ein fiihrer"

2010.03.24 21:48:41, IP:95.41.235.80

Prowokator

dla elektrowni TAK!!!

2010.03.24 20:10:21, IP:178.56.35.241

Black jack

Narescie ludzie sie budza.... Dosc tych artykulow w internecie ze EJ Zarnowiec to duzo pracy
i wogole super.... To pranie mozgu lobbi atomowej.
Byc moze ze atomowka jest potrzebna w polsce. Ale nie nad jeziorem zarnowieckim.
Tam sie wsyzystko rozwija.... Jak zbuduja EJ to nie zobaczymy tam juz turystow...
Nich nie pisza cos innego bo to nie prawda!
Pss

2010.03.24 10:59:12, IP:87.206.145.7

Pss

pokaz wszystkie

«  1  2  [3]   z 3 
Dodaj własny komentarz:
Autor:

Email:

 
Sondaż:
"czy popierasz kaszubskojęzyczne tablice miejscowości"
zagłosowano 121 razy
Co, Gdzie, Kiedy:

Pn
Wt
Śr
Cz
Pt
So
Nd

1

2
3
4
5
6
7
8

9
10
11
12
13
14
15

16
17
18
19
20
21
22

23
24
25
26
27
28
29

30


polecamy: [więcej »]

Władysławowo - forum na wczasy

o portalu | regulamin i prywatność | kontakt | logowanie
© 2003 - 2018 Spojrzenia.pl Władysławowo
Redakcja Spojrzenia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treści umieszczone w serwisie.